BILA MASA TERBAIK MEMBELI EMAS

By Monday, June 29, 2015



Ramai diantara pembeli emas dan pelabur emas yang baru tertanya-tanya bilakah masa terbaik untuk membeli emas.

Pelbagai versi yang didengari berkaitan masa terbaik membeli emas ini. Sebagai dealer saya cuma memberi galakan dan panduan kepada anda bila masa terbaik membeli emas.

Jawapannya mudah saja belilah ketika ADA DUIT DI TANGAN ANDA.

Mengapa?

Kita tidak akan bertemu dengan ‘perfect wave’ bila mula-mula melabur emas. Adakalanya bila harga emas rendah, kita kekurangan wang dan apabila kita mempunyai wang yang banyak harga emas pula mencacak naik.

Tiada siapa boleh mengetahui dengan tepat kenaikan dan penurunan harga emas walaupun menggunakan perisian yang canggih. Oleh itu ia digelar ramalan atau “prediction”.

Jangan kecewa, ingatlah pelaburan emas ialah pelaburan jangka sederhana dan panjang. POWERGOLD cuba mendidik kesedaran utk menyimpan emas kepada semua.

Cuma diingatkan pulangan yang lumayan mungkin memberikan anda risiko yang amat tinggi. Jangan sudah terkena baru anda menyesal kerana pengalaman itu amat menyakitkan.

Untuk merasai pengalaman pelaburan emas, belilah emas pertama anda walaupun sekeping dinar. Perhatikan pegerakan harga emas bagi tempoh setahun, tambahkan ilmu emas anda dan buatlah keputusan anda.

1gram 1bulan 1keluarga

Enquiries:

WA: 0122043633

You Might Also Like

0 Comments