Super Trafik: Tarik Trafik Tanpa Menggunakan FB Ads & Adwords

By Saturday, January 06, 2018

Salam, 


Apa yang kita lihat sekarang ini, telah ramai yang berbisnes secara online yang sudah berjaya di laman sosial. Medium pemasaran online ni yang seronoknya walau tiada office, kedai atau staff kita masih boleh jana pendapatan yang lumayan. Sekurang-kurangnya untuk permulaan perniagaan. 

Pelbagai kaedah yang mereka gunakan untuk memasarkan produk mereka. Actually tak kisah la kita guna kaedah macam mana sekali pun, yang penting kaedah yang kita guna pakai tu tidak mendatangkan kerugian. Ya, mesti ada ilmu untuk lakukan sesuatu. 

'Content Creators atau Internet Celebrities'

Jika kita lihat dari cara owner produk seperti DSV, Dato' Sri Aliff dan ramai lagi mereka masih menjalankan marketing secara FREE. Mereka masih menggunakan medium Facebook personal dan Instagram. Dengan menggunakan kaedah ini mereka telah banyak menjimatkan kos marketing. 

Untuk buat FREE marketing seperti DSV dan Dato' Sri Aliff ni, haruslah mereka yang dikenali ramai. Ada ramai follower/likers/subscribers. Ibarat macam artis tapi di media social. Bila ramai orang dah start kenal dan percaya, jual apa pun in shaa Allah laku, bukan itu sahaja, networking pun akan semakin bertambah dan bertambah dan itu menjadikan kedudukan anda lebih kukuh berbanding orang lain. 
Ramai juga yang gigih buat FB Ads dan Adwords. Hinggakan sanggup keluar modal untuk pergi ke beberapa kelas dengan bayaran yang mahal. End up mereka masih tidak dapat keuntungan jualan seperti yang diinginkan. 

Ramai yang keliru kaedah pemasaran yang bagaimana yang sesuai untuk produk mereka. Setiap produk berbeza caranya. Untuk memastikan produk kita hit di pasaran, kita perlu kenal produk kita terlebih dahulu dan pastikan apakah 'customer avatar' produk kita. Nak pilih produk pun tak boleh main bedal je. Perlu buat research produk apa yang tengah trending dan boleh jual di pasaran. 

'Online Marketer' atau IM

Online Marketer ni selalunya adalah orang yang tahu buat online marketing kaw-kaw punya. Mereka tahu guna iklan berbayar dan percuma, mereka boleh fully utilizekan segala yang mereka dah belajar, tapi bukan tu sahaja, mereka juga tahu buat 'market research'  untuk kesan produk atau servis apa yang dia boleh jual. 
Mereka ini memang tiada masalah buat full time hanya dengan jual produk orang lain. Produk A dah tak jalan dia pergi produk B dan seterusnya... Mereka ni memang masyuk walau takde siapa kenal.

'Investor'

Investor ni antara orang yang ada banyak cash! Dengan cash yang banyak mereka boleh pilih dan buat apa yang mereka nak, termasuk upah orang untuk buat marketing produk untuk mereka atau buat orang semua kenal mereka. 

Dalam masa yang singkat mereka boleh gandakan cash yang mereka telah laburkan (InsyaAllah... Tapi deengan adanya strategi yang betul)
Mereka nak labur kat mana tu terpulang asalkan boleh bagi mereka pulangan yang lumayan! 

Kejap, 

Anda rasa anda berada dalam kategori mana? 

Kaching! 

Kalau tidak tersenarai atau hampir nak sama dengan salah satu kat atas, ada 2 pilihan untuk anda:

Sama ada tambah ilmu atau anda stop sekarang dan jangan mimpi nak buat online marketing ni secara FULLTIME... 

Jika anda nak tambah ilmu saya boleh bagi jalan untuk jadi online marketer seperti di atas. Kalau nak buat anda terkenal atau nak bagi anda cash yang banyak saya tak dapat nak tolong. Apa yang boleh saya katakan, walau takde kedai or office anda boleh lepak goyang kaki kat mamak dengan laptop sambil buat bisnes. 

Bagi sesiapa yang dah PENAT dengan FB Ads, penat labur beribu dengan FB ads tapi hasilnya tidak seberapa dan yang mahu cari alternatif selain FB Ads dan juga Adwords pun sangat membantu! 

Perkenalkan - SUPER TRAFIK! 



Ebook super trafik ini mungkin akan membantu anda...

Ebook ini mengandungi 7 kaedah menjana trafik yang banyak & super targeted. 

Untuk siapa Ebook ini?
- Anda yang mahu dapatkan trafik & lead yang banyak dengan kos yang rendah
- Anda yang mahu jimatkan atau kurangkan kos iklan berbayar kerana banyak lagi kos-kos lain nak dibayar
- Anda yang dah serik akaun kena ban, kena flag, kena limit dan sebagainya
- Anda yang mahu menambah lagi channel pemasaran supaya produk anda lebih diketahui ramai orang
- Anda yang mahu berada lebih dihadapan pesaing anda

Ebook ini bukan untuk anda yang: 
- Nak duduk diam goyang kaki tunggu trafik masuk
- Dah boleh jana trafik lebih 2000 pelawat sehari tanpa fb ads
- Dah boleh jana ratusan lead sehari tanpa fb ads 

Kebanyakan dari mereka semua bergantung sepenuhnya dengan FB Ads... Apabila FB Ads PROBLEM... Bisnes pun PROBLEM... Betul tak??? 

Apa yang anda dapat?
1) EBook yang tak sampai 20 Muka surat
- Ebook ini ringkas dan padat, bukan ebook meleret-leret. 
2) Akses ke Group Khas Super Trafik 
- Dalam group ini kita akan bincang sama-sama kaedah penjanaan trafik secara online.

Semoga ebook ini dapat bantu anda jauh lebih kehadapan berbanding pesaing anda yang lain. 


Klik sini untuk order : Ebook Super Trafik

You Might Also Like

0 Comments